טיפים למפרסמים במובייל מטעם Bango – אפקטיביות נמוכה של פרסום באייפון

חברת Bango,  אחת החברות המובילות בתחום בתשלומים והאנליזה במובייל, הוציאה דו"ח חדש ובו שני ממצאים עיקריים:

1. הוצאה של פרסום למכשירי בלבלקברי משתלמת פי כמה מהתמקדות בשוק האייפון – כמות הקליקים באייפון גבוהה משמעותית מזו של הבלקברי (פי 2 בממוצע), אך כמות היוניקים נמוכה משמעותית (גם כן פי 2). לאור כמות הקליקים הגבוה לכל יוניק, עלות הקמפיין עלולה להיות גבוהה ולא כדאית.

2. השימוש הגבוה בטלפונים הייעודיים (Feature Phones) של נוקיה וחברות אחרות, כגורם המשבש את היכולת של המפרסם לפלח את קהל היעד שלו במדויק. המדיה הזו נזנחת לחלוטין והמפרסמים מעדיפים להתרכז בקהל מחזיקי הסמארפונים, בעוד המכשירים הנ"ל מהווים חלק משמעותי מנתח השוק. לכתבה המלאה

2 Comments

  1. ערןsays:

    לא שזה מפתיע מישהו, אבל טוב שמישהו מזכיר את זה בדו"חות. הבלוף של פרסום באפליקציות אייפון יצא בסוף לאור

  2. הכול טוב ויפה, אבל איך אתה יכול לבסס את העסק שלך על שוק כמו הבלקברי, כשהמגמה לכיוון האייפון והאנדרואיד כל כך מובהקת? לזה אין פתרון אמיתי

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked