AdMob משחררת נתוני חשיפות מן השנה האחרונה

רשת הפרסום הסלולרית הגדולה בעולם כיום, AdMob, מפרסמת נתונים מעניינים שמלמדים על הזינוק המטורף בתעשיית הפרסום הסלולרי בשנים האחרונות.

ענקית הפרסום שנרכשה ע"י גוגל ב2009 ב-750 מליון דולר מגלה שמספר החשיפות ביום אחד מגיע ל-2 מיליארד, יותר מכמות החשיפות החודשית בדצמבר 2007 כולו – פי 30 במהלך 3 שנים בלבד. גם בהשוואה לדצמבר 2009, נמצא שכמות החשיפות גדלה בצורה מסיבית, פי 4. עוד מגלה החברה שביום ממוצע כמות החשיפות לגולש ייחודי (יוניק) עוברת את רף ה100 מליון ממכשירי אייפון ואנדרואיד בלבד. בנוסף מספקת AdMob פילוח גיאוגרפי של הצמיחה, כאשר אסיה מובילה את השוק:

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked