אפל מתפשרת; חותכת בחצי את רף תקציב המינימום לפרסום ברשת iAd

לאחר הביקורות הרבות ובעיקר השמועות הרבות בנושא, אפל מחליטה להתפשר. בהודעה שפרסמה החברה בשבוע שעבר, מודה החברה כי הורידה את רף המינימום לחברה המעוניינת לעשות שימוש במערכת iAd, שעד עתה עמד על מיליון דולר, ל$500,000 "בלבד".  הסיבות למהלך המתוקשר נוסעות, מן הסתם, מכך שרשת iAd, , לשעבר רשת Quattro שנרכשה ע"י אפל ב-275 מיליון דולר בסוף 2009, אינה עומדת בציפיות החברה להפוך למוליכת שוק בעולם הפרסום הסלולרי.

בעוד אפל מתפארת ב-60 קמפיינים מיתוגיים של חברות מובילות  ושיעור של 100% חידושי חוזה, לפי נתונים שפרסמה בשבועות האחרונים, ברור שההתלהבות מרשת הפרסום המתוחכמת והפורמט המיוחד של המודעות לא הביאה להכנסות להן ציפו בחברה. ייתכן והגידול בהכנסות המתחרים, דוגמת Ad-Mob, הביאו את אפל להכיר בחשיבות של הגיוון וריבוי המפרסמים להצלחת רשת פרסום גלובלית. הקיצוץ ברף מינימום התקציב נועד למשוך מפרסמים בגודל בינוני, שעד עתה לא היו חלק מקהל הלקוחות הפוטנציאלי של החברה.

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked