מיקרוסופט מפתחת את מנוע החיפוש שלה; משלבת תוצאות מבוססות מיקום של מבצעים

מיקרוסופט ממשיכה לנסות להגדיל את נתח השוק של מנוע החיפוש שלה, הפעם ע"י חשיפת היכולות של Bing בחיפושים מבוססי מיקום. לפי פוסט שפורסם בבלוג החברה, Bing החלה לשלב במנוע החיפוש שלה תוצאות של הצעות שונות הרלוונטיות למיקום המחופש ו/או המיקום ממנו מתבצע החיפוש. ההצעות מגיעות מיצרני מבצעים וקופונים גדולים, כגון Living social, Groupon, Restaurant.com ועוד. בנוסף ליכולות האלו,  Bing מאפשרת למחפשים לשמור ולחלוק את תוצאות החיפוש בקלות יתרה.

באופן מפתיע ובהודאה עד כמה אינה עדין רלוונטית בשוק המובייל, היכולות החדשות של Bing כבר קיימות בכל מכשירי האנדרואיד ואפל למינהם, אך לא במכשירי Windows phone. בקרוב גם שם.

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked