תחזית אופטימית לצמיחה בשוק הפרסום הסלולרי במדינות מתפתחות

בעוד שבעולם המערבי כבר נמדדת צמיחה של מאות אחוזים בהוצאה על פרסום בסלולר בשנים האחרונות, צפויה המגמה הזאת לסחוף איתה בשנים הקרובות גם חלק מהמדינות המתפתחות. המגזין eMarketer פרסם תחזית חדשה ואופטימית ביותר להוצאה על פרסום סלולרי בשווקים המתפתחים הגדולים:

בסין, צפויה ההוצאה על פרסום בסלולר להגיע ל-700 מיליון דולר ב2012. בתוך 4 שנים ההוצאה השנתית אמורה לצמוח ל1.4 מיליארד דולר, מה שיהפוך את סין לאחד השווקים הגדולים ביותר בתחום הפרסום למובייל.

ברוסיה, אחוז החדירה של מכשירים בעלי גישה לאינטרנט סלולרי אמור לצמוח מ-29% ל-36% בתוך 4 שנים, גידול איטי יחסית, שלא יפריע להוצאה על פרסום סלולרי לגדול בכל שנה בקצב דו-ספרתי.

בהודו, אחוז החדירה של מכשירים בעלי גישה לאינטרנט סלולרי יגדל מ-12% ל-34% בתוך 4 שנים, גידול איטי יחסית, שלא יפריע להוצאה על פרסום סלולרי לגדול בכל שנה בשיעור דו-ספרתי.

בברזיל, אחוז החדירה של מכשירים בעלי גישה לאינטרנט סלולרי יצמח מ-11% ל-25% בתוך 4 שנים.

בכל המדינות הללו צפויה צמיחה דו ספרתית משמעותית הן בשימוש בסלולר והן בהוצאה על פרסום במדיה סלולרית בכל אחת מ-4 השנים הקרובות, מה שיהפוך את השווקים הללו ליעדים מרכזיים הן לחברות תוכן סלולרי והן למשווקים אחרים.

המחקר שהתפרסם מאשש מחקרים נוספים בעת האחרונה שצופים לשוק הפרסום הסלולרי נתח של קרוב ל-80 מיליארד עד 2017. במידה רבה, השווקים המתפתחים יהיו אחראים למגמה הזאת.

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked