אינדקס חדש למחירי פרסום במובייל רואה אור

חברת Smaato,  בעלת פלטפורמת פרסום וזירת מסחר בפרסום סלולרי, הוציאה לאור לראשונה מחירון פרסום גלובלי בתחום הסלולר. המחירון, המפרט עלויות לקליק באזורים ומדינות נבחרות בעולם (eCPC), מאפשר למפתחים ולמפרסמים להעריך את השוק ואת עלויות הקידום בצורה טובה בהרבה מבעבר.

אינדקס המחירים קובע את ארה"ב כנקודת הייחוס, בעלת אינדקס של 100 נקודות. מן המחירון ניתן ללמוד על חוזקם היחסי של ארגנטינה, אנגליה ומדינות סקנדינביה, לכולם אינדקס של 95-100 נקודות שמשמעותם עלויות פרסום הדומות לאלו בארה"ב. כן ניתן ללמוד על מדינות בהן עלויות הפרסום גבוהות במיוחד, כגון גרמניה (152 נקודות), איטליה (152) אוסטרליה (174) ודרום אפריקה (360 נקודות, עלות לקליק הגבוהה בעולם) וכמובן על מדינות בהן עלויות הפרסום נמוכות במיוחד, למרות אחוזי חדירה גבוהים של מכשירים סלולריים, כגון סין (38), הודו (29) וברזיל (57) ומקסיקו (40).

המידע במחירון מבוסס על הידע הנרחב של חברת Smaato, המחוברת ליותר מ-80 רשתות פרסום סלולריות ו-55 אלף מפתחי אפליקציות המשתמשים בשירותיה. מידע פומבי על עלויות לקליק, שאינו מתפרסם ברבים אך קיים לכל מי שמשתמש בשירותי רשתות פרסום סלולריות, עשוי לייצר מציאות שקופה ויעילה יותר למפרסמים.

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked