זינגה עדין במשחק: מנצחת את הערכות האנליסטים

זינגה, ענקית המשחקים הדיגיטלית, ממשיכה להכות את האנליסטים הצופים לחברה עתיד עגום.

החברה פרסמה זה עתה נתונים כספיים מהרבעון האחרון של 2012, המלמדים על הכנסות של 311 מיליון דולר, ומציבים את סך הכנסות החברה ב-2012 על 1.28 מיליארד דולר. מארק פינקוס, מנכ"ל ומייסד החברה, אמר בתגובה כי שורת ההכנסות הנאה נוסעת מהשקה מוצלחת של Farmville 2, הדור הבא של משחק ה"גדל-זאת-בעצמך". פינקוס הבטיח לשרג את חוויית המשתמש במשחקי זינגה ב-2013, בפייסבוק ובמובייל, כמו גם לייצר רשת אפקטיבית שתאפשר לשחקנים לשחק אחד עם השני באופן קל ונוח יותר.

דיוויד קו, ה-COO של זינגה, מציב יעדים דומים לחברה, בתוספת יעד מרכזי נוסף, והוא העברת החברה לפסים רווחיים. בשנים האחרונות הפסידה זינגה סכומי עתק, שהביאו לחלק מן המשקיעים להביע דאגה מהמשך פעילותה. יחד עם זאת, כמות המשתמשים של זינגה חסרי תקדים. לפי החברה, לזינגה יש 298 מיליון משתמשים מדי חודש, 72 מיליון מהם – במובייל. לפי ComScore, בדצמבר 2012 שיחקו במשחקי החברה שחקנים אמריקאיים בכמות העולה של 5 חברות המשחקים במקומות 2-6, יחדיו. אין ספק שכל עוד מדובר בכמות כזו של שחקנים, לזינגה יש את הכלים להפוך לחברה רווחית.

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked