Milliannial Media רוכשת את Jumptap הישראלית תמורת ביותר מ-200 מיליון דולר

במהלך לא צפוי הודיעה היום ענקית הפרסום במובייל, Millennial Media, על רכישת רשת הפרסום Jumptap. הרכישה תתבצע בדרך של חילופי מניות, כאשר ערך המניות של בעלי Jumptap יקנה להם בעלות על 22.5 אחוז מן החברה הממוזגת. מכיוון ש-Millennnial Media היא חברה ציבורית ובהתאם לשער מניית החברה כיום, ניתן להעריך את שווי העסקה בקרוב ל-209 מיליון דולר.

שתי החברות הן מהגדולות בתחום הפרסום בסלולר, עם הכנסות של יותר מ-230 מיליון דולר (ביחד) בשנת 2012. שתי החברות, כמו רובן המוחלט של רשתות הפרסום  עדין מפסידות כסף מדי שנה. ברבעון השני של 2013 הפסידה Millennial Media יותר מ-3 מיליון דולר.

נתח השוק של החברה הממוזגת צפוי להציב אותה בחוד החנית, כרשת הפרסום הגדולה ביותר. יתרה מכך, ההיצע הטכנולוגי המגוון של החברה החדשה, כלי הפרסום הרבים והכיסוי הגאוגרפי העצום ייתנו לחברה כזו יתרון עצום על פני מתחרותיה.

עידן המיזוגים והרכישות בעולם רשתות הפרסום החל רשמית היום. המציאות הלככלית של רשתות הפרסום אינה מאפשרת לחלקן להתקיים ללא גב כלכלי איתן. חלקן יירכש או ימוזג, וחלקן ייעלם. אין שום ספק שזו אינה הרכישה האחרונה בשנים הקרובות.

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked