מנוע החיפוש של Quixey ישולב בפלטפורמה של אפסל הישראלית כזרוע לחיפוש אפליקציות

אפסל, רשת פרסום חדשה במובייל, חתמה לפני כשבוע על הסכם שת"פ גדול עם Quixey, שתשלב מעתה את מוצר החיפוש שלה בפלטפורמת הפרסום של אפסל. Quixey, אשר פיתחה מנוע חיפוש לאפליקציות המאפשר למשתמשים לבצע חיפושים לאפליקציות התואמות לצרכיהם האישיים תהיה שירות לחיפוש האפליקציות ומשחקים לכל משתמשי האפליקציה בה אפסל מוטמעת. Quixey, שגייסה 20 מיליון דולר לפני שנה, פרסמה לפני שבועיים כי סגרה סבב גיוס נוסף על סך 50 מיליון דולר, גיוס שהובל ע"י קבוצת עליבאבא הסינית.

אפסל אדוורטייזינג סולושנס (AppCell) היא רשת פרסום למובייל בעלת פלטפורמה ייחודית. המערכת שפיתחה אפסל משמשת כרשת הפצה של אפליקציות ומשחקים במובייל ובנוסף כפתרון מוניטיזציה עבור המפתחים, שיכולים לצרף את אפסל לפתרונות מוניטיזציה אחרים בהם הם משתמשים.

הטמעת הפתרון של אפסל יוצרת סוג של "נדל"ן" פרסומי חדש באפליקציה בצורת סליידר ייחודי המשתלב באפליקציה באופן אינטואיטיבי, אינו פוגם בחוויית המשתמש. ומגביר את זמן השימוש באפליקציה עצמה. בזכות שיתוף פעולה הבלעדי שנחתם בין Quixey לאפסל, המשתמשים באפליקציה מקבלים מנוע חיפוש מותאם של חברת Quixey שיתווסף לסליידר, ומפתחי המשחקים ישותפו ברווחי אפסל מכל חיפוש.

אפסל שהוקמה לפני כשנתיים עובדת עם מספר פבלישרים מובילים באירופה ובהודו ולקראת הסכמי שיתוף פעולה עם מספר חברות נוספות. נכון להיום הותקנו מעל 300,000 סליידרים מתוצרתה.

את החברה ייסד ערן כהן אשר גם משמש כמנכ"ל. כהן עסק בשנים האחרונות בייעוץ וליווי של מיזמים בתחילת דרכם, כולל סיוע בגיוסי הון, ובעברו מספר חברות סטארט אפ שיזם. טמיר שרצר, מייסד הסטארט אפ WeFi ששימש גם כ-VP R&D שלה, משמש כ-CTO של החברה. עמוס טלמור, משקיע סדרתי ומומחה בתחום המובייל הוא המשקיע הראשון בחברה, משמש כיו"ר ומלווה את פעילותה העסקית של החברה מיום הקמתה.

אפסל נמצאת כיום לקראת סגירת סבב גיוס נוסף.

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked