אינסטגרם: פוטנציאל עצום למשווקים במובייל בשנים הקרובות

אינסטגרם, רשת חברתית שמבוססת לחלוטין על משתמשי מובייל, שחררה לפני כחודשיים את פלטפורמת הפרסום שלה לכלל המפרסמים. התוצאות לא מאחרות להגיע.

לפי מחקר של eMarketer, אינסטגרם צפויה להרוויח כבר השנה יותר מחצי מיליארד דולר מפרסומות. מדובר ב-3.7 אחוז מכלל ההכנסות של פייסבוק. וזו כמובן רק ההתחלה:

instagram-mobile-ads

10 אחוז מהכנסות חברת האם, כאשר מדובר בחברה כמו פייסבוק, הם כח משעותי ביותר בתעשיית המובייל, והופכים למעשה את אינסטגרם לאחת מ-4 הפלטפורמות החשובות ביותר לפרסום במובייל.

אם משווים את הכנסות אינסטגרם מפרסום מבוסס דיספליי (זאת אומרת, ללא פרסום מחיפוש)לאילו של גוגל וטוויטר, התמונה מתחדדת עוד יותר – אינסטגרם צפויה להיות אחת מענקיות הפרסום בתחום המובייל בתוך זמן קצר:

instagram-emarketer-comp

התמונה אם כך ברורה למדי. ההזדמנות כבר שם. לפני ששאר המפרסמים מתנפלים על הטראפיק של אניסטגרם – עוטו עליה.

 

 

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked