כמה שחקני מובייל משקיעים בממוצע ב-In-app Purchases?

מחקר חדש של חברת Slice מוכיח עד כמה משמעותי המרדף של חבורת המשחקים אחר שחקנים איכותיים שמוכנים להוציא כסף על מנת להתקדם במשחק. שחקנים אלה, לחלק גדול מן החברות, הם לא פחות ממכרה זהב. כפועל יוצא, גם כאשר מדובר ב-3%-5% מכלל השחקנים, ההשקעה הגבוה פר שחקן מייצרת הכנסות עצומות למפתחי המשחק.

השיאניות – Machine Zone, עם Game of War המפורסם, שמוכנים לשלם יותר מ-10 דולר עבור משתמש ממקור תנועה איכותי, וכן Com2uS עם Summoners War משחק הקזינו של Big Fish והלהיט של IGG – משחק האסטרטגיה Castle Clash.

 

Mobile games ARPU

 

יונתן

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked