מחקר חדש אודות הכוח המניע משתמשים להוריד אפליקציות

חברת TUNE הוציאה מחקר חדש ומעניין ביותר המתייחס לסיבות ולמניעים להורדת אפליקציות – הנה ממצאים נבחרים מן המחקר:

לאחר שנוצר ענין באפליקציה מסויימת, ניתן לראות שהכוח המניע בעל החשביות הגבוהה ביותר הוא ביקורות ודירוג הגולשים, בכל שכבות הגילאים. תיאור האפליקציה מגיע למקום השני:

1

בהפרדה מגדרית, עושה רושם שביקורות גולשים חשובות במיוחד למשתמשות:

2 כך או כך, התיאור הטקסטואלי של האפליקציה הינו בעל חשיבות מכרעת וממוקדם באחד משני המקומות הראשונים בחשיבות אצל רוב המשתמשים:

3

לבסוף – אילו הם המניעים להורדת אפליקציה. כ-50 אחוז מן ההורדות נובעות לא מצורך ספציפי או חיפוש, אלא כתוצאה מהמלצה או גורם אחר:

4

 

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked